Steinerskolen i Vestfold søker engasjerte lærere fra 1. august 2024

Steinerskolen i Vestfold ble etablert i 1973. Skolen har til sammen ca 60 ansatte og 240 elever fordelt på alle trinn fra 1.til 10.klasse

Fra august 2024 har vi 2 – 3 ledige stillinger på skolen. Vi trenger lærere som kan være kontaktlærer/klasselærer og/eller undervise i matematikk, kroppsøving og spansk.
Stillingen kan være fulle stillinger som kombinasjon av disse oppgavene, eller deltidsstillinger knyttet til enkeltfag.

Personlige egenskaper som selvstendighet, faglig trygghet, allsidighet og fleksibilitet vektlegges.

Det er en forutsetning at du har interesse for steinerskolens idé og praksis.

Stillingsstørrelse 100% eller deltid. Vi tilbyr lønn etter skolens tariff og tett samarbeid med skolens spesialpedagoger. Stillingstype: Vikariat med mulighet for forlengelse og utvidelse.

Kvalifikasjoner

• Godkjent pedagogisk utdanning (60SP PPU eller lærerhøgskole)
  • Ønskelig med utdanning i eller erfaring med steinerpedagogikk
  • Ønskelig med studiepoeng eller erfaring med undervisning i fagene matematikk, spansk, kroppsøving