Tilbud på vinterleirskole 2023!

Soleggen har ansatt tre nye leirskolelærere med utdannelse innen alpin ferdsel, friluftsveiledning og pedagogikk. Vi satser knallhardt på å bli en fremragende vinterleirskole og trenger å teste ut opplegget vårt!
Derfor tilbyr vi opphold på leirskole i mars og april 2023 til svært hyggelige priser; 450,- per natt per elev, og 550,- per voksen. Minimum 2 lærere inkludert.
Eksempel: 25 elever og 3 lærere,
mandag-fredag, totalt kroner 45 000,-.
Vi tilbyr blant annet skikunnskap og -leik,  topptur, snøhuletur, trugetur med selvlagde truger og kunnskap om trygg ferdsel på vinter og i fjell – i tillegg til moro, lek, refleksjon, læring og minner for livet. For større og mer erfarne elever kan vi skreddersy opphold med dypere friluftsfaglig forankring eller mer krevende turer og aktiviteter, eks. skredkurs, isklatring og overnattingsturer.  Aktuelle uker: Uke 10Uke 11 (sammen med Tampere, Finland – anbefales!)Uke 13Uke 15Ta kontakt på post@soleggen.no eller 958 75 948 for booking og spørsmål, og se nettsiden vår her!Vi sees til fjells!